
Jo, després d'haver estat aquests dies twittejant i intentant explicant als meus companys què és exactament (o a la meua germana que sempre ha pressumit d'anar per davant de mi en les noves tecnologies i ara estic guanyant-li terreny) ho veig de la següent manera:
-Per a mi, és com un gran lloc a la Internet on es penjen missatges de forma molt molt ràpida, com si es tractara de sms al mòbil, per posar una idea ràpida. És a dir: un lloc a visitar, una frase que resumeix algun fet, alguna imatge, vídeo o qualsevol altre tipus d'arxiu que penses que els podria interessar als usuaris.
-A més, es fa també com a xarxa de contactes on pots arribar a donar la volta al món a través de la gent. Perquè només entrar vaig aconseguir, amb només dos o tres passes, al Twitter de Buenafuente o del Follonero.
-És també una forma d'estar al dia dels temes que més estan interessant a la gent a l'instant. Me n'he adonat de què per les nits interessa -ho he de confessar- la saga dels llibres i pel·lícules de "Crépusculo". Edward Cullen ens ha tornat a l'adolescència a les meues amigues i a mi.
Buscant informació a Internet sobre possibles activitats que es fan a les escoles sobre Twitter he trobat el següent llistat:
1.- Tauler d'anuncis per a comunicar-se els alumnes i els mestres.
2.- Fer resums sobre llibres o texts amb el mateix límit que estableix el Twitter.
3.- Compartir enllaços cada vegada es que es descobreix alguna cosa interessant.
4.- Seguir als famosos.
5.- Crear un compter d'una persona que ja no viu i posar informaicó sobre ella.
6.- Mantindre converses en què participen els alumnes.
7.- Escriure de forma conjunta per construir microrrelats.
8.- Aprendre llengües modernes.
9.- Aconseguir amics nous a través de Twitter per correspondència.
Veurem el temps què diu i què podrem arribar a fer a les aules amb ferramentes com Twitter.

Font: www.educacontin.es
No hay comentarios:
Publicar un comentario